lördag, juni 02, 2007

2 days 2 go

Bara 2 dagar kvar och sen är denna hemska press och ångest över! Nu orkar jag inte tänka på det längre så vill bara att det ska va över så att jag får andas och ha sommarlov! har nog aldrig vart så trött på något och längtat så mkt!...nästan iaf =) usch vad det inte går att plugga längre, de går inte in mer och ändå känner jag mig inte säker, skit. men det är mindre än 48 timmar kvar nu sen är det passé, över, gone and over and out!

Så just nu gör jag allt annat...läser veckorevyn, rotar lådor, packar ihop mina ägodelar, lagar mat, dricker kaffe, äter godis och väntar.


Igår hade vi en mysig tjejkväll med hemmagjord pizza hos Linnea och sen bio! Pirates of the Carribbean blev det och den va helt klart sevärd! som de andra filmerna. Bättre än tvåan men inte riktigt som väntat. Men med två hetingar som Depp och Bloom är 3 timmar inte för långt =)


Imorrn ska det storstädas, på måndag är det tenta och förhoppningsvis sol så att vi kan njuta efteråt och sen på tisdag kommer mor min!

1 kommentar:

Karro sa...

Bajs jag vill oxå så se den!! alla har typ sätt den :/

vissa säger att den är för lång, andra dålig andra jätte bra man blir ju gaalen! :P

aja jag ska se den med en kompis snart hoppas jag.
ha de!