onsdag, maj 30, 2007

Rutin

Rutin rutin rutin, så känns allt just nu och jag erkänner att det är väldigt tråkigt. snälla rara vecka var över så att jag får sommarlov, glädje och att mamma kommer! =)

En helt vanlig dag...alla dagar... just nu:

8.00 Går upp och går en promenix
9.00 frukostdags
9.30 Dagens plugg börjar i en rätt bra takt
Plugg
Plugg
Plugg
12.30 Hungern sätter in och hjärnan flyter bort så nu blir det lunch
13.00 Mera plugg
Försöker vara aktiv men går sådär
15.00 Nä energi brist! måste ha lite mellis så att jag får göra nåt skoj =)
Sen försöker jag plugga lite mer men min koncentration försvinner nån annanstans och jag orkar inte mer!!!
16.30 Nu är det nog färdigt för idag så det blir lite chill
18.00 Middag...dagens höjdpunkt!!!
Sen va dagen i stort sett slut...lite tv och häng.

Fy vad jag inte vill

3 kommentarer:

Karro sa...

pluggar du hemma eller i skolan?
jaa mamma kommer och sen när ni åker hem samma dag ska ni titta på våran bildutställning i skolan.. se till så att ni hinner dit senast halv 8! det skulle vara suuper! :D

pussss

Karro sa...

latmask!
men jooo mamma har lovat att ni ska komma!!! du får fan inte försöra det! det är enda chansen att få se mina saker som jag har gjort :(
du får väl visa lite intresse för min skolgång oxå!
Ego!

Anonym sa...

hej kusin, jag har skaffat mig n nya blogg... läs järna i den o glöm inte o komentera