måndag, maj 21, 2007

Nu börjar slutet

Förkylningen är nästan borta nu och det är bara halsen som är rasslig och hostig. skönt! jag kan verkligen inte va sjuk, vet inte hur man gör. Jag blir bara jätteuttråkad och tokig så det är skönt att må bättre igen! I fredags mådde jag lite bättre och bakade tårta med Zoo som hade ett litet tidigt tårtkalas med underbar tårta! I lördags tog jag en snabbis till novalund men där fanns inte mkt att hurra för, iaf inte det jag letade efter men ett par jeansshorts kom med hem iaf =) på kvällen va det tjejmiddag hos Sofie som hade fixat massa gott grillat, mums! sen var det dags för terminens sista UE som va skoj som vanligt!! och efterfest på det sen va det sjuka borta hehe...

Igår blev det thai mat i solen och Jude Law på kvällen...nån skum film som hette breaking entry eller nåt och den va skum men Jude va desto hetare =)

Så idag är det alltså måndag och bland de första måndagarna på läääänge som för med sig ångest! usch...gillar inte den känslan. det är 2 veckor till tentan och nu är det dags att börja lära sig lite granna om lagar och allt! men vet inte hur jag ska göra lixom....skriva in allt i lagboken? hm, ja kanske det. och lära sig frågor!! men inte kommer det bli lätt när det vackra sommarvädret ligger runt hörnet...oooooo jobbbigt! vill ju bara äta glass! kämpa kämpa kämpa! sen är det ju slut....

förresten gjorde jag och Johanna urgoda crepes idag! ljuvligt!! lite förnyelse så här på slutet =)







2 kommentarer:

Karro sa...

Wohoooo snart är det sommarlov!!!:D:D:D
fast det kommer fortare för dig :/:) orättvist!
lycka till på tentan du klarar det säkert! det är bara å plugga plugga plugga!! ^^ muahaha

ses snart puss sis

Stila sa...

Först vill jag bara säga att du är grymt snygg i ditt ljusa hår!

Det var Acke och Johan som inte kände igen mig. Vi satte upp staket hela dagen, sen på kvällen kom acke fram till pappa och sa att tjejerna hade verkligen varit duktiga, speciellt hon, vad hon nu hette, allis kompis! hahaha:)