måndag, maj 07, 2007

Sommarhelg!

Åh så underbart det är med solen som skiner på himlen! det har vart helt underbart väder hela helgen och veckan och vi har bara njutit! det har verkligen känts som sommar...det är bara doppet i det blå som saknats.

I onsdags va vi i Malmö och shoppade loss, eftersom Lund inte riktigt har det där stoooora shoppingutbudet man kunde hoppas på. och denna gång gillade jag faktiskt malmö! det va härligt och folklivet var framme. vi kollade in alla butiker, åt god pasta på Lilla torg och sen fick johanna med mig på världens längsta promenad till Västra hamnen för att se havet, köpenhamn och turning torso. Vi trodde inte riktigt att det skulle va så långt som det var men till slut kom vi fram och fick andas in lite havsbris! Sen gick vi en sista runda och köpte Ben & Jerrys glass och islatte, mums!! Men oj vilka skavsår jag hade efter denna dag...

På torsdag och fredag solade vi och sen kom Susanna på besök ända från Frankrike..hon stannade här på vägen hem på sin lilla roadtrip. Det va väldigt mysigt och vi picknickade i stadsparken hela lördagen och grillade sen hos Daniel på kvällen. Grilla är sååååå gott! Igår åkte Susanna vidare till stockholm och jag lagade min första sushirulle med Zoo! wieee!! så stolt hehe.

Idag tog vi tag i oss själva och pluggade för första gången på typ en månad. sjukt konstigt men nu r det verkligen dags. Hoppas energin fortsätter =)

Puss å kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadrans vilka heta babes i bikini! Ah vad harligt det ser ut, sa mkt bikini anvandande har det inte blivit har pa senaste tiden :( puss

Karro sa...

hih ni ser typ kritvita ut :P muaaha ne skit snygga..
jag vill oxå grilla :/ skulle ha gjort det med sandra när hon var här men det blev inge bra väder.
jag har ätit suschi typ fyra gånger nå de här senaste 7 dagarna XD hehe såååå gott.. farligt med god sushi nära skolan :P

hoppas ni har det bra, pusss