onsdag, maj 16, 2007

Jag är sjuk

Usch och fy för att va krasslig och sjuk, och det är jag nu. Johanna mådde dåligt förra veckan och nu mår hon bra men jag desto sämre. Det är något som går nu för typ alla är lite halvkrassliga. Ont i halsen, feber och huvudvärk. Men det är verkligen så jäkla trist för jag klarar inte av att bara va hemma när man vill göra saker. Nu missar jag Calles korridorsfest och middag ikväll och förmodligen Kålles imorrn. Men jag intalar mig själv att det är för mitt eget bästa...måste blir kry. Så jag knaprar Fishermans friend och dricker te och tycker synd om mig själv... Så trist!!! Fy fanken alltså.

Men innan sjukligheten slog till hann jag med en trevlig vistelse i Köpenhamn igår. Pappa va där och jobbade så jag åkte dit och strosade på Ströget och mötte sen honom för en underbart god middag vid Nyhavn! Myyyys! Lite lyx sitter aldrig fel =) Och köpenhamn är verkligen en favorit stad. Bra shopping, fint, härlig atmosfär och så Nyhavn! I like it! Dock har de lite dåligt med bra caféer, eller så har vi inte hittat de. Men det finns ett ställe med mumslatte på iaf och igår upptäckte jag att de hade såna där goda frappucinos som vi drack på Gloria Jeanns i Australien! åh så goda de va! varför hittar man inte det här?

Nu blir det tv häng och uttråkning...

Inga kommentarer: