lördag, april 28, 2007

Almost Valborg!

Tiden rullar på och nu är valborg snart här! typ största festdagen i vår lilla studentstad och det ska bli riktigt kul! hoppas bara solen skiner! vi ska minsann slå uppsala haha.

Veckan har vart superfin med sol! Har gått lite i skolan men mest chillat =) I torsdags fyllde
Lisa 21 år så vi grillade och spelade kubb och sen va det casa på kvällen! urmys!

Annars är jag i full gång med att leta lägenhet för hösten och kommande tiden eftersom vi måste flytta härifrån i juni. MEn det är hysteriskt svårt och dyrt och man vet varken ut eller in. usch va jag inte gillar det men nånstans måste jag ju bo. jag vill ha lägenhet nu!!!

Idag skulle vi sola men precis när vi ska ut så blir det totalt molnigt så det blev fika istället med filtar(!)...

och snart blir det tacos och mys eller utgång...inte helt bestämt än men jag röstar för utgång =)








2 kommentarer:

Karro sa...

trevligt du har det.. typ samma väder som här=)
pappa sa att du ringde honom, sa du nåt om present?

hoppas du får en underbart rolig valborg! :D

pusss sis

Karro sa...

ok bra..
ja det är klart att jag gjorde :P
ska jag typ vakna å säga god morgon å sen skita i det eller? :P
detsamma puss