måndag, april 16, 2007

Vårbal!!

En av de roligaste helgerna någonsin har precis passerat och det har vart så underbart och galet kul! Vårbalen gick av stapeln och vårsolen sken för fullt. I lördags började vi med middag hemma hos Linnea och sedan vidare till Anna på förfest. Alla va så himla fina och killarna växte flera centimeter i sina frackar =) Med lite bubbel och snittar blev förfesten kanon och vid tolvsnåret gick vi vidare till balen. Dansade för fulla muggar fram till sextiden när det började ljusna. Efter att ha sovit sisådär 3 timmar drog vi igång igen hemma hos Anna och sen satt vi i solen på Gbg nation och spelade volleyboll och festade vidare. helt underbart att sitta ute i linne!! sen va det den stora lunchen dit vi gick kanske vid 15.00 och fick McDonalds hamburgare, minimorötter och snaps. mums =) lunchen va det absolut roligaste och tokigaste, men sjukt konstigt att festa mitt på dagen. Vid sju stängde de sedan och vi fick ge upp för dagen. somnade bums sen kan jag lova. wiiiiieeeeeeee! Men idag är allt över och tröttheten är här, men nu ska det lapas sol!! I fredags kom Max hit på besök också och bodde på vår soffa. Så kvällen spenderades här med Zoo och max och IE-stämning =) och vattenpipa. i lördags så tog vi oss till Lunds nation och åt lunch på deras takterass, underbart! goda mackor och milkshakes för ynka kronor, kan inte bli bättre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen kom jag in på din blogg igen. Jag hade ju glömt punkten i adressen. Vad fantastiskt fina ni är och vad kul ni verkar ha. Himla bra att klänningarna kom till användning. Kram på er! Åsa

Stila sa...

Ååh vad fin du var! fina ni var allihopa! Vad kul det verkar ha varit:)

Ja, det blir till att ta med egen dricka. Det blir en liten fördrink, men 100 kr är försvinnande lite när man vill ha middag!

Jag bjöd Sofia och Mattias också. Sofia skulle till Åre, men det verkar som att Mattias kommer. Ni kanske kan sluta upp innan så att han slipper komma ensam? :)

Sara sa...

oh vad kul det låter och var fina ni var :)

Karro sa...

äntligen kan jag skriva igen XD

jag höll på att skriva till dig i skolan igår men så stängde min klasskompis av datorn innan jag hann skriva klart! jag blev jätte arg, å så glömde jag skriva till dig igrå kväll när jag var i skolan :P

Du verkar ju ha det såå kul där nere i Lund...avundsjuk, vill oxå vara gammal å gå på fester XD

vet du jag kom på en sak! =D
när jag blir typ äldre, 18 vill säga så kommer Niclas forrfarande vara ganska ung och vi kommer säkert åka utomlands. Och då kan vi gå ut å festa på kvällarna så kan du lära mig hur man gör ;) hahaha

vi hörs snart pusss