söndag, april 08, 2007

Glad påsk!!


Glad påsk!


Hoppas alla har en mysig och mumsig påsk var ni än är! Med massa godis och söta harar och kycklingar.

Stockholm är sig likt och det är alltid lika skönt och trevligt att va hemma ett tag. Dock är det kallt!! burr! har shoppat lite i den stora staden och umgåtts med kära IE:are! alltid så himla kul, och det känns som att vi fortfarande går gymnasiet ihop hehe. Kommer lite bilder senare!
I fredags tog vi oss ut i Sthlms nattliv första gången på en evighet och jag va ytterst tveksam men minsann va dte hur kul som helst! Vi tog det säkra kortet och gick till Oxid som är sig likt och det gillar i. världens absolut bästaste musik verkligen! shake it! Så ja...Stockholm får godkänt =)

I fredags blev jag lite firad hemma hos mamma också eftersom jag är i Lund på min himla stora dag...så rosa princesstårta och hemmagjorda kanelbullar gjorde mig glad, och fina paket självfallet!

Nu är det snart dags för påskmat och snart är Lund osäkert igen...see ya!

1 kommentar:

Stila sa...

Heeej!
När fyller du år?

Haha, kul att ni träffa Måns - jag såg honom i Grease samma dag! För det var väl på Kalmars ni var? Nina och Lisa var där också. Jag satt längst fram och blev också helt starstruck, haha:)

Kram på dig!
Hör av dig när du är hemma så ses vi! Vi ska ut i malmö på fredag, hör av dig om du/ni vill med!