lördag, april 21, 2007

Ett år äldre...





Nu är jag hela 21 år och såååå mkt äldre och mognare hihi. Nä, känns som vanligt inte alls äldre eller annorlunda.


Som sagt jobbade vi Kålles i torsdags och det gick som smort. Hela gänget slet på och serverade, stod i baren, minglade och städade. Man orkar mer än man tror och plötsligt va klockan 2 och det va dags att köra ut alla fulla studenter..hehe kul att se det från ett annat synperspektiv =) Sen va det dags för att städa och vi va klara vid typ tre då alla va helt döda. Men efter några banan och lakrits shots, cider och bagels va vi piggare än någonsin =) så massa dans och sång (bl.a. för mig =) så lyckades vi festa till klockan sju och gick och la oss i fullt solsken. vilken härlig start! Tack pappa för att du ringde och väckte mig också klockan nio, hehe, förlåt om jag va lite trött! Men dagen blev jättebra med massa tårta som jag och Johanna bakade och bjöd på sen och jätte fina blommor från familjen!


Eftersom vi va lite trötta igår så flyttade Johanna på mitt firande till idag. Så nu har jag blivit väckte med underbara Cara mia och en mumsmumsmums frukost med smoothie, islatte och supergoda mega mackor! tack underbara söt!!


Snart ska vi shaka av all tårta på lite afrikansk powerdance....hm. och sen fest hos Lova ikväll!

Hoppas ni följer mitt 21 år lika bra som förra =) puss puss och kisses och tack tack tack!

1 kommentar:

Karro sa...

ååh va gott det ser ut!
vilken underbart snäll rumskompis du har =)
det ska jag också ha när jag flyttar nånstans=D

vi hörs snart pusss