onsdag, december 06, 2006

1,2,3 andas!!

Puh...puh...puh... jag andas ut...då låter det så =) We made it...vi har iallafall gjort tentorna nu och det är så fruktansvärt skönt!! Nu kan jag andas igen och leva! Har de senaste dagarna bara pluggat, ätit, tittat lite tv, pluggat, gått på toa (för det måste man ju) och ätit lite mer. Inte så kul nej. Men nu jäklar! Nu ska här andas, festas, mysas och bara va!!! Jihhhaaaa!
För att piffa till tillvaron under tentan lite så va det nån som skulle gå på toa precis där jag satt typ och mitt i allt svimmar han rakt ner på golvet och får typ ett epilepsi anfall! Skit läskigt!!! Iiiiii visste inte vad som hände lixom...men sen mådde han lite bättre som tur va!

Förresten hoppas jag alla kollar på julkalendern och mumsar choklad just nu i dessa dagar för Lassemaja är ju grymma! De löser minsann alla fall och jag lär mig av dem hehe...

Inga kommentarer: