måndag, december 18, 2006

HT06@Lunds university

Imorgon har vi vår sista föreläsning...eller företagssimulering är det iförsej och sen går tåget halv tre!! så nu har vi klarat av vår första termin här i Lund, and we like it...nä förresten, loves it =)

I höstas flyttade jag till Lund
skaffade sambo men ingen hund
terminen började kanon
och allting fick fason!
göteborgs nation blev vår vän
och vi fick staden på känn
människor från sveriges alla städer
fast hej vilket uselt väder
många trevliga pågar
vissa gillar ostbågar
plugg, plugg, plugg
och bort försvann min lugg
alldeles för många böcker vi läst
men nu är vi ju bäääääst
vi har lärt oss städa, tvätta och diska
men ändå johanna inte gilla tonfisk(a)
festa gillar vi allra mest
för här är varje torsdag en fest
kålles, casa, kålles, casa, det gillar vi
då blir det ett jädrans partiiii
säg mig och säg mig och säg mig
det sjunger carola för oss, yey!
men sexy back är ju ändå årets låt
när den kör igång blir vi hååååt (hot=)
nu är terminen slut
och vi säger salut!
men hoj hoj snart är vi tillbaka för att
plugga, njuta och festa var natt!

So long Lund, hej Stockholm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, babe! vilket rim! sitter här o har just lagat mat me mamma o väntar på att den ska bli färdig! måste säga att även om d e sjukt skönt att va hemma så saknar jag redan vårt samboliv...till viss del iaf! kanske inte biten med disk o städa o sånt...men ändå! ses snart// din sambo!!

Anonym sa...

Ah nej betyder det har att det inte blir nat mer bloggande forran nasta termin?? Vet inte hur jag ska klara mig utan min favorit lasning i sa fall... Ja jadrans vilket rim du fick till! Ha en harlig jul o ett galet nyar dar hemma! Puss puss