söndag, december 10, 2006

Andra advent


Idag är det andra advent och bara två veckor kvar till julafton och tre till nyårsafton och bara drygt en vecka tills vi är i sthlm ige n! Oh my god!! Tiden går ju så snabbt och jag har inte köpt en enda julklapp, ooops känns inte så bra. Men oroa er inte, jag ska nog hinna med det med =)

Igår va det då Göteborgs julfest och det va urmysig och galet kul! Vi började julstämningen med att dricka glittriga fina Xider Xmas här hos oss...va helt facinerade över hur fint glittret föll ner som snö i flaskan =)

Sedan bar det av och bjöds på glögg och därefter fackeltåg till AF-borgen där festen hölls... Tomten gjorde ett litet besök också och jag fick årets julklapp: såpbubblor =) mkt användbart både som partytrick och mikrofon! Julbord, julöl och snapps avnjöts till "Hej tomtegubbar", härlig julstämning!! Men höjdpunkten var nog dansen runt granen...väldigt väl koordinerat måste jag säga eftersom vi lyckades dansa någolunda i takt till all julmusik trots att vi va över 100 stycken små tomtenissar. Loves it.

Efter en mysig och trevlig middag blev det galet drag på dansgolvet till alla hits man kan tänka sig och det va underbart kul! yey. shake it. Trots att Johanna klagade på att hon kände sig som nån i "Simpor och grodfötter"

Idag blev det ett mumsig McDonald's mål..fast skulle va lite modig och testa nya Chicken Tasty men, inget slår McFeast. så det så. och sen lite grupparbete fast att det känns som att det redan är lov, eller jag har intalat mig att det är det men det är ju inte det. bara nästan =)

Tänd ljus nr 2!

2 kommentarer:

Anonym sa...

var xcidern god? vad smakade den?

asså om dina kläder skulle vara julaktiga så misslyckades du lite /(förutom hårbandet) eller vad det heter...du såg mer ut som att du skulle fira nyår!
aja du får flera chanser till^^

pusss Karro

carl johan sa...

vilka fina julnissar