fredag, december 15, 2006

Det lider mot sitt slut...



Idag är det fredag, igår va det torsdag och om 4 dagar är det tisdag och då åker vi back home to sthlm!! wow coolt. känns som att det va riktigt länge sen vi va hemma nu och ska bli underbart att bara ha det skönt och äta massa gott! Längtar!!

Igår va då sista utgången i Lund för denna termin..för imorrn ska vi till Helsingborg på julmiddag =) Vi började med förfest på Hallands nation hos Calle och Johnny-Danny där de bjöd på glögg, mums! För att ännu mer öka julkänslan lekte vi djurleken fast gjorde om den till julbordsleken...jag va julmust, och vann! wiieee, en shot =) lekarna fortsatte med ship-pong...den är jag inte lika bra på då jag bara skrattar och det får man ju inte men magmuskler får man hehe. Årets sista Kålles va roligt som vanligt och vi shakade för fullt och avslutade denna torsdag med tjockkorv på hamburgerstället. mums

Idag gjorde jag ett försök till att köpa julklappar och det går sådär men har iaf börjat..tror att sthlm får hjälpa till lite sen! Pepparkakste till mig själv blev det iaf!

Måste bara få avreagera mig på detta hemska, vedervärdiga, förfärliga, ojuliga regnväder som verkar stanna i Lund forever. Blåst och regn all day long och man vill ju inte ens gå utanför dörren och orkar inte göra ett skvatt och allt blir så jobbigt...får jag fråga, har huvudstaden samma problem eller är skåne uruselt på väder?
Ship-pong för fulla muggar

1 kommentar:

Anonym sa...

WWIIE snart kommer du =)

Då ska vi choppa å fika^^ hoppas jag

muahah imorse var det sol och det glittrade av frost, jätte mysigt=)

vi ses snart pusss Karro