söndag, januari 07, 2007

Back to school...

...Men inte bara det!! utan tillbaka i Lund, studentlivet, regnet, festen och i ett helt nytt år!! Så spännande! Känns på ett sätt som att man börjar om igen...fast nu har man mer pejl på läget och känner människor så att man inte behöver va helt vilsen! Underbart! Lund är helt klart en liten bubbla det har man känt av nu efter lovet där hemma i Stockholm...men lever lixom 2 liv på ett sätt men dt är skoj. Och nu tar vi tag i detta och pluggandet för det har jag definitvit legat på latsidan med minsann...skönt ;)

2007 är här och jag gillar egentligen inte klangen av siffran 7 men ska ge det några försök...känns ändå bra! Det kommer bli ett bra år tror jag och mina horoskop för året bådar också gott, yes! Ett pluggigt år blir det nog men mkt annat ska göras också, det ska jag se till!!

Ja tillbaka till vardagen då...fast det är aldrig riktigt vardag här men men...det va ett kanon lov i Sthlm och så kul att träffa alla igen!! saknar er redan! ett underbart nyår med alla babes och härliga minnen från i somras. har hunnit med jobb, mat, familj, skoj och allt allmänt som man kan göra! Men känns lite trist att det är ett heeeelt år kvar till julen ju =(

okej imorrn är det skola, grupparbete och så men på torsdag börjar nollornas nollning...kalas!

And just for the record: Jag är numera brunett...och gillare för tillfället iaf, tänkte att jag skulle blir smart och bevisa att Blondes do NOT have more fun =)

Inga kommentarer: