fredag, januari 19, 2007

Årets första Casa!

Hej hej hallå där alla söta!
Igår slutade termin 1 och det betyder att jag nu klarat av mina första 20 poäng på universitetet, wieeeee! och idag började termin 2 med statistik. Klockan åtta imorse va vi där efter alldeles för lite sömn och ska nu alltså bli statistik proffs. Men känns lite tveksamt då alla ni kära uppsala vänner varnat mig med råge....hoppas på ett mirakel! Efter ett kort upprop kunde vi ju inte gå hem och sova igen...vi va ju vakna nu så jag, Anna, Sara och Calle tog en låååååång frulle på Coffeehouse by George...myyyys. och spanade människor. och väntade på att våra nollor nån gång skulle va klara i skolan men det tog så lång tid så vi gav upp till slut. för calle ja vi avgudar dem hehe. NEJ. de avgudar oss. asnajs.

ja igår va alltså årets första Casa och trycket var därefter. herregud va mkt folk och vilken onödig kö. I don't like it. det är ju därför vi är här, för att slippa sthlms köer. men men det är början av terminen. det va iaf hur kul som helst som vanligt...hur lyckas vi alltid ha så kul? hehe. sen klättrade jag staket och åt hamburgare. mums.

Nu är jag megatrött och ska ha en chillkväll med godis! som jag har längtat!! men jag bryter mitt lillla nyårslöfte redan idag då vi lovat att vi ska gå till Kajjan här i Lund nån fredag men det blir ju aldrig så men snart... I will do it. do it. but not tonight. =)

Nu är det sista helgen i lugnet så det är bäst att njuta. sen börjar allvaret. puh.

3 kommentarer:

Stila sa...

Heej! Ja, gu vad synd att vi inte kom in igår! var det lika knökfullt därinne?

Vi hade trevligt på ÖG:s också, även om där inte var lika snygga människor, haha:)

Party snart igen? Hör av dig nästa gång ni ska ut, jag hänger gärna på! Kramkram

Sara sa...

vad pluggar du för nåt?

carl johan sa...

va trist att ni inte kunde komma hem till storstaden för lite fest i fredags! även om vi hade riktigt skoj var det tomt utan er! kramar