söndag, januari 14, 2007

Mina små kycklingar

Senaste dagarna har försvunnit i en rasande fart och vart en enda lång fest och helt helt UNDERBARA!!! nollningen började i torsdags då vi faddrar (jag, Anna och Sara) fick träffa våra små kycklingar (i ösregn) som vi skulle ta hand om i 3 dagar. De va peppade och körde igång direkt!! Vi hade blivit tilldelade temat kanal 3 och 5 och Prison Break blev vårt tema under dagarna. Vi va poliser och de våra fångar, vilket de klarade galant! Sen dess har vi festat, lekt lekar, sjungit och gjort uppdrag och vart helt enkelt bäst! Galet kul och vilket gäng vi lyckades få...helt underbara och så taggade!! wieeee, kul kul kul!!! Så nu ska vi lära dem allt man kan i Lund =) Och sån tur vi haft med vädret då det inte regnat en droppe på dagarna iaf och det är minsann inte vanligt för lund!! TACK!!! Igår va det nollegala med sittning och fest och alla var fina och festglada och maten va mums. En helt underbar helg som nu är slut och det känns så tomt att jag inte vet vad jag ska göra....återhämta mig tror jag. Dock har ett problem uppstått....min kamera har följt med under hela helgen och jag har haft full koll men sen igår så blev den snodd eller något i garderoben för den är spårlöst försvunnen och jag gråter!!!! meeeee, så hemskt! vad ska jag göra??

Ja så nu börjar väl verkligheten på riktigt...arbetet ska in, statistiken börjar på fredag och ska försöka fixa mobben så att den inte ekar mamma och pappa.

Men några bilder lyckades jag få innan den försvann iaf och här är några på våra fångar, vi faddrar, lite pimps och en galen ozzy osbourne...

1 kommentar:

Stila sa...

Heeeej:)
Haha - Härliga bilder! Är det david längst ner månne?