onsdag, januari 10, 2007

Terminen är igång igen

Snabbt kommer man in i vardagen igen och allt blir som vanligt och det känns rätt skönt. Trodde att man aldrig skulle klara skola och sånt igen efter att vart ledig och haft det skönt så länge men så fort det kör igång känns det som vanligt. Tränade igår och är lite öm igår minst sagt, och att laga mat själv och skola, arbeten, regn och allt sånt som hör till studentlivet...=)
Men imorrn kommer mina små kycklingar och nollningen börjar!! Wieeee ska bli så spännande! Temat får vi veta ikväll och det avgör ju en del...men hoppas på en och annan pudding i gruppen =) Så nu ska festas!!

Läste i nån tidning igår om att 90-talet är tillbaka...men hallå det tog ju precis slut?? VAd är 2000-talet då? BAra en massa upprepningar av tidigare årtionden känns det som men jag gillare...
90-talet, minns ni?? Backstreet boys, Tre kronor, Rederiet, tights, Titanic, Date parfym, tamagotchi, Spice Girls, cykelbyxor, färgglatt, banana skids och massa annat...men det känns som att det inte va sååååå längesen faktiskt =)
over n out// your babe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antligen ar min favorithemsida tillbaka, har saknat uppdateringarna i ditt liv! Jasa minsann 90-talet... Nej, kanns inte sa langesen aven om jag idag har en aning svart att forsta min foralskelse i Nick Carter och att min favoritparfym var Date-Pamela... Hoppas du hittar ngra puddingar da! Pusspuss!

carl johan sa...

hahaha,
ja varför ska vi få tillbaka 90-talet när det precis slutat, det är som spola tillbaka filmen när eftertexterna kommer. och om mitt 90-tal kommer tillbaka blir jag inte överlycklig.