tisdag, januari 30, 2007

Short update

Detta händer just nu:

Försöker göra: plugga statistik

Gör: mkt annat =) som att sitta vid datorn,njuta lite sol, träna och sova....iaf imorrn!!!

Äter: nybakat bröd som vi lyckades få till, mums!!

Längtar till: Torsdag så klart!! och casa!! wieeee...hörde lite sexy back nyss och blev så sugen!

Tittar på: Förkväll och Ugly Betty

Tänker på: sommar, sommar, sommar

Väntar på: att min cykel ska bli lagad och förhoppningsvis inte alltför dyr

Läser: Mathilde av Denise Rudberg

Suktas av: choklad of course

Vill ha: nya skor som inte finns i min storlek

Varje morgon: går upp alldeles för tidigt när det fortfarande är mörkt...usch

Saknar: min kamera massor med massor!! kom tillbaka!

Är glad för: att min mobil är lagad, inget mer eko nu kära vänner...och förresten ni kan få ge mig ett tips. Min kära signal är försvunnen i rymden och funderar på en ny het låt, men vilken?

1 kommentar:

Stila sa...

Trevlig lista! Den kanske jag tar och snor;)