fredag, februari 02, 2007

Mumsdag och helgen är här

Det är fredag och det innebär att torsdag har varit och att det är 6 dagar till nästa torsdag och att det är 6 dagar tills det att vi gjort första statistik tentan och får tentafesta och Babe Charlotta kommer och hälsar på!!! och att det är helg!! skönt!! även om jag faktiskt måste plugga, vilket inte är lika skönt =(

Torsdag igår och jag hämtade äntligen min cykel vilken jag har saknat ytterst mycket!! snälla snälla cykel va snäll nu!! och så va det förfest på Delfi med singstar i högsta hugg. kan inte säga att jag är någon singstar tyvärr (t.o.m. johanna vann över mig!!!) och efter det självklara Casa vilket var grymt!! We love it.

Eftersom gårdagen ägnades åt utgång ägnades fredagen åt ätande!! pasta, macka, delicatoboll, skumbananer, pizza och chips. ojoj inte nyttigt men ojoj så gott!! Zoo är på besök i vår lilla lya till imorrn och vi har slappat hela dagen och kollat på en film som vi valde för att den verkade så lättsam så att vi inte skulle behöva tänka. Men ändå fick vi filura lite extra för att hänga med...hmm??

Och dagens stora händelse är nog introduktionen till "nya innestället" facebook.com, så hett! farligt för man fastnar lätt men kul att kolla in alla för alla som är nåt är där haha. nämen join it vet ja! vi kan bli vänner ;)

Nu: Sussning. sweet dreams

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skojar du!? Hur kan Johanna vinna? Jag hade tagit båda er i Singstar så det hade sjungit om det! Hoppas vi ses snart!

Puss

Martin

Stila sa...

Hej!

Skönt att din mobil är back in business! Blir jättesugen på att följa med till casa när du skriver så gott om det hela tiden! Ska jobba varje dag veckan som kommer nu, men om jag börjar sent på fredag bangar jag inte för att tränga mig på!
Kramkram

Anonym sa...

Tja sis!
wiie vi sjöng singstar i lördags(10:e) vi med. jag var hos en klasskompis sen stack vi på fest^^ Hoppas du har det bra puss

puss Karro