söndag, februari 25, 2007

Back in the 80's

Jag har kamera igen!!!! wiiiieee ni förstår inte hur lycklig jag är!! Det är ju för himla kul och man får så många fina minnen! Så nu ska här fotas tills det blir paparazzi varning! Varsågoda =)
Ja i Fredags iaf så kom pappa och gwen hit och hälsade på. Vi gick ut och åt på restaurang och jag klämde i mig så mycket jag bara kunde, underbart gott! De bodde över på ett hotell i stan så på lördagsmorgonen tog jag en prommis ner till stan och kom dit hungrig som en varg för att inta hotellfrukost tillsammans med dem, I löööööv it! =) sen gick vi några varv runt lund i det gråmulna och kalla vädret och tittade vad stan hade att erbjuda. De verkade nöjda med Lund och godkände det =) Jättemysigt med besök!!

Igår va det dags för vår 80-talsfest som vi längtat efter! Eftersom vi inte bor i korridor men är flera som bor nära varandra här upp på Fäladen tänkte vi att vi skulle göra vår egen lilla "korrefest" genom att gå runt till varandra ändå...fast vädret va så kallt och ruskigt så det blev lite ändring på planerna men några hann vi med. Temat var 80-tal och alla hade satsat stenhårt på sina läckra outfits och jag har nog aldrig sett något snyggare =) så hade alla gjort olika drinkar och shots som vi fick på de olika ställena tillsammans med massa 80-talsmusik och lekar! wiiiieeee så kul vi hade och oj va många skratt vi fick oss =) underbart!! ibland är det skönt att bara va så ful och flummig som möjligt =) vi lyckades nog rama in det mesta som har med 80-talet att göra...benvärmare, pumps, tubsockor, lena ph, piccadilly circus, neon, fluff, byxdress, opassformade jeans, tights och ja allt! kan iaf konstatera att de hade sjukt bra musik då!! =) ja det va verkligen en kanontoppengalen kväll som förevigades med lite läckar pics!



Vilken av dessa heta rumpor slår alla rekord och är absolut hetast?? ;)



























4 kommentarer:

Katinka sa...

Guuud vad fina kläder ni har, klockrent!! Vafan har du fått tag på din jacka, as cool :) Japp de e bilden från vår middag. Kan försöka ta en närmre så du kan ta den... Har inte så många andra bra, men vill klart se dina! Kram

Karro sa...

tja sis! =)
det var länge sen XD
hopas du hade kul med pappa och gwen och att "de" inte var för jobbiga ;) O.o

fan va cool jacka! vad har du fått tag på den?
jag vill oxå gå på en sån fest :(

vi hörs puss

Karro sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karro sa...

hehe jo helgen var super!
hhe njea jag tror inte det är så populärt ;P
puss