fredag, februari 16, 2007

Helg!!

Alla hjärtans dag blev en bra dag ändå även om syrran där hemma fick choklad från pappa och inte jag =( Och singel som man är så gick vi ut ett singelgäng och störde alla romantiska par på restaurangen hehe...vad gör man inte?

Igår va det äntligen torsdag igen, veckan har vart rätt seg annars på nåt sätt fast att det är veckan efter tenta som borde vara myyyyig och skön! men helt okej har den vart! Iaf så va det först tidig föreläsning igår kl. 8.00. Att man orkade hela gymnasiet gör mig fundersam, alla är så trötta och sega så tidigt på morgonen och hjärnan är inte på topp och särskilt social känner man sig inte heller hehe... iaf sen ett hett pass på Gerda och sedan raskt ner till stan för att träffa Carro från helsingborg som va på besök igen! Fika med laxbagel mmmmm..... och sen lägenhetsvisning. En mysig etta mitt i stan men köket va såååå minimalt så det gick knappt att laga mat och jag som är mästerkock behöver lite space =) så tyvärr va det nog ingen höjdare =(
sedan va det dags för tillfixning inför kvällen eftersom vi denna kväll skulle visa Carro en äkta Lunda kväll på Malmös =) vi började hemma hos osss med pina colada och white russian (i löööööv it) och vattenpipa! sen va det singstar hos calle på hallands nation. Men ärligt talat jag tror inte att singstar är min grej =) vinner ju aldrig!! Malmös erbjöd en trevlig kväll med mkt dans och massa intriger såklart...lilla bubblan lund säger jag bara. och sen va falafel stället stängt!! what????

idag va det skola med alldels för mkt formler för min del och sen planering med faddertjejerna inför morgondagens stora fest! Göteborgs nations novischfest då vi ska ta hand om våra små killar till novischer. en hejdundrande förfest, fest, mellanfest och efterfest ska det bli. asnajs.

Har precis ätit massa lasagne vilken var utsökt och snart ska vi mysa med chokladbollar och Let's dance...hm jag har aldrig sett Let's dance och är lite skeptisk...skulle ju inte kolla på det men nu är jag är hemma ikväll får jag väl offra mig...spännande?

1 kommentar:

Karro sa...

haha pappa gillar mig mer än dig ;)
nää skoja! <3
ursch va du festar! ;)
asså hur lyckas du skriva så mkt? jag försöker desperat komma på nåt å skriva så att det blir typ tre meningar iaf XD

pusss