onsdag, februari 28, 2007

KF - som i kombofritt!

Home alone är jag nu här i Lund. Känns faktiskt lite konstigt men det är rätt skönt också. Ibland vill man bara ta reda på sig själv och så får jag ju äta det jag vill....typ tonfisk och korv stroganoff haha. Johanna är i Alperna och svichar ner i backarna med familjen. Men bara för att hon är ledig och får avkoppling vill ju jag också ha det, så har STORA svårigheter med att koncentrera mig på att räkna statistik vilket jag borde göra mycket! Fast just nu i den här sekunden så såg jag att jag klarat förra tentan, t.o.m. ett VG!! wieeeee *lyckotjut* så nu kanske jag chillar lite ändå hehe....

I söndags hade vi myskväll och spelade Bingolotto och åt marängsviss (eller hur det stavas). Jag har nog inte spelat Bingo sen jag va typ 10 men nu tog vi chansen men kan säga att turen är ju aldrig med mig minsann....blä. Fast vi bestämde att vi skulle dela på vinsten som tur va och de andra fick 3 bingo och 2 sverigelotter!!! så vi gick t.o.m. med vinst!!! wohoooo!

I måndags va vi lediga så jag och Sara tog med oss CSN och åkte till Novalund för att shoppa lite,och åååååå så mkt fina vårkläder det finns, men var är våren?? Hittade iaf en klänning, skjorta, top och tshirt!! glad ja!! Sen kom min nyinflyttade granne Zoo över och vi lagade mumsig pasta och rökte vattenpipa!

Ja som sagt så borde jag plugga men orkar mest inte så gör allt annat istället, städade t.o.m. igår...då har jag tråkigt! =) Nä over and out, astronaut!

3 kommentarer:

Karro sa...

Joo det är alltid mysigt. ja:D trevligt å ha dig hemma här igen några dagar:)

hehe needå ha inte några stora förhoppningar på mig nu..jag gjorde bara salladen medan Kina gjorde köttet och potatisen, sånt som inte jag kan XD

ja jag hörde att hon är borta med familjen och åker skidor.. så kul för henne och ganska lugnt å skönt för dig kanske^^

självklart så kan jag bjuda på våran, numera, kända efterätt när du kommer ;)

pussar

Karro sa...

ja=) stackars dig! ;)

NEJ det kommer bli asgymt ju!
du vet inte äns hur det ser ut där nu! =D

jackan är från elverket, jag vet inte vad märket är något konstigt men jag har bild i kameran men jag kan inte ladda in bilderna på datorn just nu..så antingen får du se den lite senare eller när du kommer hit.

puss

Anonym sa...

Heeej! Ja vad kul det var igår! Fast fy tusan för att dricka sig full på rödvin, jag har haft sååån huvudvärk idag!
Min mobil är död för tillfället, hittar inte min laddare! men en fika snart tycker jag låter som en toppenidé. Lunch i veckan kanske? kramkram