onsdag, februari 21, 2007

Lite heta bilder


Haj haj allihopa!

Idag kom vintern igen och de varnar för att det kommer komma typ 4 dm snö det närmaste dygnet i södra sverige!! what about north?? meeeehh vill inte ha snö. allt blir så kallt och jobbigt.

Igår va vi på tårtkalas hos Calle ( hehe jag vet att du läser =) och fick mumsig marängtårta och hallon-kiwi tårta och massa godis! sååå gott...och några låtar på singstar hanns med också eftersom han fått massa nya låtar! wieee. Mycket trevligt var det...och bara 2 månader till min födelsedag!!! kom ihåg det!
På fredag kommer pappa och Gwen och hälsar på så då blir det middag och mums =) och då kommer min kamera igen så att jag äntligen kan få dokumentera mitt liv igen! Men fram tills dess tänkte jag att ni kunde få hålla till godo med de bilder jag lyckats skrapa ihop.... see u soon



Jojo, Fredrik and moi är sanslöst smaklösa!



Sara the pimp, Andy och jag! (försöker posa och va snygg ändå =)

Sittningen!! och ni ser här johannas skiiitsnygga outfit

Göteborgs novischfest i lördags!

2 kommentarer:

Sara sa...

hej! såg dig aldrig på göteborgs, men hade du kul?

Anonym sa...

Ja du Miko, du ar inte den enda partyprissen i ganget ska du veta ;)Shit vilka hetingar alltsa, hade helt glomt hur snygga ni ar... Tur att du skaffa fram lite bilder sa man paminns;) Oj vilken katastrof med snostoremen da, glad att hora att du ar valbehallen. PUSSS