onsdag, november 08, 2006

Dagens filosofi

Onsdag idag och det regnar. Jag har kommit på att regn är mitt hat-väder. Finns det nåt bra med regn? NEj, inte förutom att det vattnar jorden. och just nu känns den för våt. Vi ska cykla till skolan och hur kul är det att se ut som en blöt björn när man är framme, svar: tråkigt!

Idag och de senaste två veckorna och i ca mer än tre veckor till består min lilla hjärna av debet och kredit=siffror. Herregud vad jag inte gillar det. varför förstår man ingenting...och ni kära ie:are...gymnasiet va en barnlek jämfört med detta, I warn u!!! En sak går in och den andra ut...hoppas verkligen på klarhet inom en snar framtid för det gör mig galen!!! jag drömmer t.o.m. om debet och kredit, ajaj. Jag har försökt tänka att debet är bra och kredit dåligt..är det rätt tror ni? ska nog äta lite mer omega 3 som katinka tipsar om. en större hjärna.

skrev jul-önskelista idag. yes!

jag tror att jag börjar digga Ebba von Sydow...hur gick det till? hon är rosa..kanske därför =)

dagens låt måste vara Linda Sundblad: oh father...den har lixom spelats på mtv typ 3 ggr idag redan...rätt skön faktiskt.

johanna sitter och pluggar, sluuuuuuta!!!!

såg Ugly Betty igår, rätt kul hehe. stackare!

Niclas jag lovar att snart komma med heta recept oss studenter emellan..det ska bli en fröjd! =)

2 kommentarer:

Katinka sa...

Har sista tentan idag, men vet inte om man kan kalla dem tentor, de är förvånadsvärt enkla. Jag klagar inte! Hur i helvette lägger man till länkar, letar och letar men hittar inte :( Hjääälp! Jag tar gärna oxå del av billiga recept. Vår mataffär e dyr, måste leta runt efter billigare. Bla bla bla... Flyt inte bort i regnet!!! Här e de varmt igen, schitzo!!

Kram!!!

Anonym sa...

det är klart du ska gilla Ebba. alla älskar henne. iaf jag.