torsdag, november 23, 2006

Meeeeeehhhhhh...

Det är torsdag och vi ska inte festa. Meeeeehhhhh och bleeeeee...(lite sthlm:igt uttryck hehe). Jag vet inte riktigt varför men det är väl tenta oro och lathet som gör att de flesta nära inte ska till Casa denna gråa torsdagskväll...men jag vill jag vill jag vill!!!! Meeeeehhhhhh....
Eftersom tentan närmar sig borde jag då plugga och tycka att jag är jätteduktig och sova gott, men jag har nån slags spärr som gör att jag inte kan plugga efter sisådär kl. 20.00 och det är ju inte så effektivt. Och inte ens bra tv är det. Oj klockan är ju snart åtta så jag kanske borde va effektiv i ca 40 minuter nu då =) usch va deppig jag låter men det är nog sockersuget som hugger in...imorrn ska köpas 10 kilo godis för att ge energi till ekonomistyrningsräknande!
Men hej va jag längtar till nästa torsdag redan hehe...och då är det nästan 1 december och det betyder att när jag vaknar på fredagen får jag öppna lucka 1 i min chokladkalender! wieeeee!
puss på er alla från er rastlöse babe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej babe! Mycket plugg verkar det va, duktig du ar! Festgalning, kan du inte vara utan party en enda torsdag?! Men jag forstar det ar inte latt... Spara dig lite till oland nasta sommar bara, vill inte att du ska va helt sonderfestad da! Langtar redan... Puss!