onsdag, november 29, 2006

Tiden

Tiden har verkligen gått så sjukt fort här i Lund under hösten...den bara rinner iväg och det är väl ett gott tecken för det borde ju betyda att vi har toppen här och det har vi. vi räknar tid i när veckorevyn kommer som kommer varannan onsdag...och vi hinner ju knappt läsa en innan nästa kommer vilket är ytterst ovanligt!! Men denna vecka är första gången jag tycker tiden går i snigelfart....sååå långsamt. Vill ju bara att det ska bli imorrn så att vi kan göra den där förbannade tentan och vila iaf en eftermiddag (och festa en kväll =) för att sen plugga till nästa men iaf nåt!!!Men nä då går tiden megalångsamt och det blir aldrig torsdag...men snart!!! jaaaaa!! Men VR kom idag iaf =) mys!!
Ja som ni förstår så händer inte så mkt mer än att vi har pluggat här nere och det är ju lite trist, fat nä just det! En ljusglimt! Jag försökte vinna en goodie-bag från VR så jag mailade in ett fint julrim till Ebba von Sydow och hoppades innerligt, tyvärr räckte det inte ända till storvinst men till min stora glädje såg jag sen på hennes blogg att jag skulle få ett tröstpris, woohoooo!! Så idag fick jag ett fint nagellack! Thank you, u made my day!

Inga kommentarer: