lördag, november 04, 2006

I miss Danny

Herregud vad hände? Vi trodde vi skulle dö och gråta ihjäl oss här i soffan när Danny åkte ur Idol! Katastrof!!! Det här går inte...vem ska vi nu titta på varje fredag?? Åh suck jag tycker jag känner igen detta dilemma....nämligen Ola förra året. Småtjejer rösta mer! Om inte Markus vinner nu är Idol inte värt att visas...Vaffö är cissi kvar lixom? Fy skäms. Bajs.

Torsdagen va en dröm som vanligt!! Vi bara ääälskar torsdagar här i lund! Vi va på Kålles med resten av alla studenter och det va hur kul som helst så man inte ville att kvällen skulle ta slut någonsin men det gjorde den förstås och utan efterfest med hamburgare för att alla svek...usch jag som längtat så efter carola!!! Istället ramlade jag av cykeln med armbågen och hakan först i kullerstenarna. Inte så skönt att vakna med en öm käke men som tur va syns det inte =)

Så igår skulle jag och Jo vandra ner till stan för att prova den omtalade nya cookies and cream glassen på burger king. Men till vår förskräckelse så fanns den inte där!!! ingen glass alls...åh jag sa ju att Burger King va sämst. Falafel istället, mums! Och nu är mjölkskummarproblemet löst tack och lov...vi har köpt en ny och den funkar!! någorlunda iaf hehe...så Mumme kom och fikade med kaffe och kanelbullar hos Miko and Jojo's coffeecorner!

Nyss hemkomna från Novalund är vi nu där vi gjort lite shopping och sockerchock fika =) loves it. EFtersom Johanna hade en sån het mössa med sig från sthlm va jag tvungen att införskaffa mig en egen..så nu kan vi mössa tillsammans. Just det jag kom på ett skit roligt skämt igår också i samband med att vi drömde oss bort vad vi skulle klä ut oss till om vi skulle gå på halloween fest vilket vi dock inte ska tyvärr men iaf (pumpor vill vi va): "Om vi är dina pumpor så är du vår P.U.M.P" ....het raggningsreplik va?

puss och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va?! Det ar inte sant? Hur kunde Danny aka ut? Idol ar verkligen skumt... Har i NZ var det final nyligen, det stod mellan en tjock ful kille pa ca 30 ar och en inte lika tjock maori tjej... killen vann. De sjong val bra men inga popidoler (som Danny tex) precis. Fattade ingenting.
Helt otroligt vilken skillnad det kan bli med lite slingor forresten hehe.
Vad kul student och sambolivet verkar vara. Onskar jag kunde komma och halsa pa er och festa lite. Saknar vara galna partykvallar, snyft. Sag att ni hanger med Hannes forresten, halsa! Och Kalle Richter ocksa for den delen. Puss sa lange babes fran Filippis

Anonym sa...

moahahaha stackars er som är så beroende av nån kille som ni ändå alrdig kommer träffa..om ni vill se honom, gå in på google och sök på hans namn!


vad står "U"
för då i P.U.M.P??

puss Karro