torsdag, november 02, 2006

Snöstorm och äntligen torsdag!!!!

Ryktena gick och vi hörde att årets första snö hade nått stockholm och alla ringde och va helt överväldiga över kaoset och all snö som så snabbt nått er....ja här fick vi lite snö också minsann men den är så gott som borta nu. Däremot hade vi snöstorm!!! Det stormade nåt hemskt och riktigt piskade i ansiktet...inte så kul. Från att ha varti ca +8 grader blev det minus ungefär 3 och iskallt. Att cykla till skolan va ingen lätt match och hem ännu värre, man kom ju inte fram en meter ens...men men så vinterjackan åkte på med ens...fast idag är det härligt nollgradigt väder och solen skiner så kanske att vintern väntar lite iaf...snälla! Men jag avundas er inte =)

Ja och till slut så blev det hårfärgning också...feg som jag är så blev det ljusa slingor...för oss båda och det blev ju ingen hejdundrande förändring direkt men men...nu är ja nästan lite sugen på brunt hår ändå,hehe. I will keep u updated! Men men vi hade iaf lite frisörsalong här och det är ju alltid mysigt. Här nedan syns resultatet, före och efter =)

























Idag är det torsdag!!!! JAAAA!!! Äntligen! innebär lite mindre räkna och istället lite mer fest =) Hoppas ni där hemma har det bra och imorrn är det iaf helg =) yes!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå, sviker du mig med hårfärgen miko? usch. jag trodde vi hade pratat igenom det här, tydligen inte!

jag har en liten önskan från er båda två. ni som är så excellenta i köket kan väl hålla oss uppdaterade med recept, inspiration oss studenter emellan, så att säga.

sköt om er och se till att komma upp hit till uppsala nån gång!

Anonym sa...

men hallå....BRUNT!! sa jag ju! XD
du går på universitet och kan inte ens förstå vad jag säger! O.o fy på dig miko!

förlåt men det syns ingen skillnad alls....du måste ta lite risker!

nu är iaf snöstormen borta och soler lyser och det är jätte vackert med typ 1.5 dm snö =)

pusss Karro

Katinka sa...

Åh vilken drastisk förändring! Men jag tycker det var smart. Jag vet hur förjävla svårt det är att få bort den bruna färgen när man väl har tröttnat... Mitt dilemma är dock om jag ska spara till lite längre eller klippa kort...?! Vad härigt allt verkar där ni e, o så enkelt att vara i Sverige. Man liksom vet hur allt funkar. Här e de ok med men just nu massor att plugga. Inga siffror dock!! =) Min roomie dissar mig i helgen och åker till sin kille så jag får klara mig på egen hand. Får skrapa ihop de kompisar jag kan hitta =S Ha en toppen helg!!!! PUSS