fredag, mars 30, 2007

Armynight

Galet rolig sittning blev det på Casa igår! Ett helt galet och laddat gäng med tjejor i armyrustning började glatt vid sextiden och festade natten lång...100 ggr bättre än alla andra =)

Sofie hade fixat kalas bra och sittningen va på topp all night. Bästa stämningen dock när Seven nation army-låten (hehe army) kom på mitt under middagen på högsta volym...wow vilket drag! och god mat var det också och jag lyckades nästan klämma ner 2 varmrätter haha. mums.

Lite segt har det dock vart idag då vi ilade upp till skolan vid tiosnåret och lyssnade noooooga på hur man slår i en dundertjock lagbok. sååååå intressant. nopp. sen lunchade jag, johanna och anna i solen på Coffee point och powerwalkade sen i stadsparken med Calle. hej och hå va hurtiga vi va. Nu är det dags för skön myskväll och inget annat. Imorrn kommer Charlotta på en snabbvisit så om solen tillåter blir det picknick i parken, myyys!
Puss puss your army girl!

4 kommentarer:

Karro sa...

Seven nation army!!<3<3 vet du vilka de är som sjunger den!? ;) jag var på deras konsert muahahah!!
ursch jo jag mår faktiskt bra fast måste ta medicinen tre dagar till sen är jag fri!=)
längtar pusss

Anonym sa...

Vilka heta army babes! Ah vad harligt det verkar med var! Kanner mig nastan lite stressad att komma hem, har gar det ju at andra hallet. Hur gar det med charterplanerna? puss

Karro sa...

JA jag är stolt! =D
asså en fråga..bilden på dig med glasögon, det är inte dina vah? O.o

yay och sen ska vi fira dig! vad önskar du dig?

puss love ya!

Karro sa...

hehe typ det som jag är svårast på XD
vad för slags genre på bok och vad för slags smycken i så fall?
asså jag är inte bra på sånt =/
eller så får vi gå och shoppa tillsammans å så får du välja nånting å så betalar jag det/dem=)
puss