måndag, mars 12, 2007

Det är vår när...

¤ det är 10 grader och sol (jag vann vadet, wieeee)

¤ man kan känna lukten av vår i luften

¤ man kan ha solglasögon på sig
¤ man blir sugen på glass
¤ människor sitter plötsligt på Stortorget och bara njuter
¤ när flugor surrar dig i örat

Så underbart väder har det vart igår och idag, vilket gör mig så lycklig, men väldigt svår koncentrerad och pluggandet står på noll!
Kom hem från en underbar helg i sthlm idag. Det är alltid lika skönt att komma hem, koppla av, bli omhändertagen, mysa och äta massa gott. typ ost!
Har vart med mamsen och syrran en del och druckit mumsig latte på Gateau efter en underbar vårpromenad. Spanat kläder på Elverket och i stora staden. Kan verkligen förstå varför man saknar sthlm ibland med vattnet och all underbar shopping men kan också förstå varför man inte saknar det och alla människor...herregud man blir nästan folkskygg av att bo i skåne hehe. I lördags va det stora finalen av melodifestivalen och jag och Mikkis va på genrepet först och tjuvkikade, så kul! och så duktiga är de!!! Tyckte lite synd om snutt-Måns som inte vann men The Ark va helt klart bäst. nu vinner vi!

Hälsade på Charlotta i hennes och Eriks nya lägenhet mitt i stan. så fint!! så nu är även hon utflyttad!

Imorgon är det skola och försök till plugg...blä. men först ska jag bli bjuden på GLASS eftersom jag gissade bäst...vår!!!!

2 kommentarer:

Stila sa...

Jaa, vår, vår, vår!!!

Vi ses imorgon! Kraaaam

Karro sa...

ursch jag ser ut som en fisk på första bilden XD
hihi
det var kul, vill komma ner till dig nu på sommaren och hälsa på allis lite kanske ^^

pusss