torsdag, mars 29, 2007

Vår! Vår! Vår!

Det är verkligen vår nu!! Iaf ett tag och jag njuter för fulla muggar! Wonderful! Medan Johanna har vart på romantisk weekend i Köpenhamn har jag roat mig bäst jag kan i lilla Lund.

Igår ilade jag och Zoo ner till malmö nation för att i all hysteri köpa biljetter till den berömda champagnegaloppen (som man bara inte fååååår missa =) på valborg. Det är alltid sån hysteri kring allt här nere så man blir lite tokig alltså...biljetter och köer hit och dit men vi lyckades bra ändå. köade en stund och sen va det klappat och klart! here we come valborg! Sedan strosade vi i solen och sen mumsig lunch på Mondo. efter det va det dags för Jöken-uppropet och fick sitta och höra ungefär 400 st säga Ja för att de va där och sen fick vi schema och sen fick vi gå. Skönt! Så nu börjar skolan igen men än så länge är det rätt slappt! halleluja!

Idag åkte Linnea och Majs till Marocko så vi hade lite avskedsmiddag igår och grillade för första gången i år! SÅ gott!! Kött, bearneeeeesås och klyftpotatis. och lite chokladfromage till dessert. kanon gott! Såna sommarkänslor man får när man kan grilla! pirr pirr

Ikväll är det dags för army sittning på Casa och vi är laddade! Kul! och snart kommer vi hem! då jäklar ska jag klämma i mig ett dunderstort påskägg =)

March framåt!

Inga kommentarer: