onsdag, mars 14, 2007

Onsdag...nästan torsdag!

I flera dagar har vi haft vackert vårväder nu, och det är så underbart! Det är helt otroligt va vädret kan göra för humöret och känslorna! Man blir lycklig bara av att få lite solstrålar i ansiktet och fågelkvitter utanför fönstret! Men det gör också att man vill göra allt vårigt på en gång...typ att sola, äta glass, grilla, bara sitta ute, gå prommis, dricka islatte och le!!! Desto tråkigare blir det då att sitta inne och plugga statistik. Men jag ska verkligen försöka stå ut de här två veckorna och sen är det ju faktiskt typ ledigt ett ganska bra tag! wieee!! Men imorgon är det torsdag och då ska det nog festas lite minsann! Har ju inte festat på nästan 2 veckor nu =)

Igår va vi i skolan nästan hela dagen vilket är lite ovanligt för oss...så det va tungt =) men vi tog en skön lunchpaus i solen för att orka med!
På kvällen va det dags för släktträff =) Alla vi sysslingar som bor här i Lund åt god middag med vin hemma hos Sofia. Så kul och trevligt att ses, vilket vi inte gör så ofta trots att vi alla bor här! men det ska det bli mer av nu! Blodsbanden är ju minsann viktiga!

Puss och kram!

2 kommentarer:

Karro sa...

åh juste va trevligt^^
jag vill oxå äta middag med släkten..längtar tills ön^^
hoppas du kommer ner/upp till ön lite i sommar..du är ju typ aldrig där

puss

Karro sa...

RE:
japp^^ fast det finns mycket mer som man inte vet om mig :P

asså jag å Sandra provade hemmahos mig för ganska länge sen men vattenpipan var inte hel och den översta lilla skålen var borta så det ble ju inte alls bra, men den smakar............pepparmintXD

jahaa, ah men jag kan ju alltid hälsa på/åka med allis hem till henne...när hon väl är där

pusss