fredag, mars 23, 2007

Tenta imorgon!

Åh nu är det nästan lördag och nästan tenta och jag har längtat sååååå! Inte direkt för att det är tenta utan för att den är över och för att vi ska mysa i solen och för att vi ska tentafesta! Underbart! Har pluggat typ hela veckan konstant...men var nog mest effektiv i början och nu på slutet har det gått desto sämre. Det är riktigt svårt med statistiken, förstår lixom inte vilka formler som ska användas var!! Men nu går det inte in mer i hjärnan så jag får göra mitt bästa helt enkelt. lördag lördag lördag lördag!

Haltar fortfarande runt på mitt ben även om det är bättre men inte helt bra. Börjar bli lite orolig att det är nån skada eller nåt men vet inte?? får vänta och se, men kan inte göra nåt vettigt!

Har inte gjort så mkt annat alls faktiskt vilket har vart väldigt tråkigt, men den som väntar på nåt gott...=)

Igår tog jag en paus under kvällen och kollade på "Marie Antoinette" och den va över mina förväntningar faktiskt. Inte alls stel och trist som man skulle kunna tro ibland. Och riktigt sugen blev jag på alla smaskiga bakelser och deras klänningar! Beautiful!

Ikväll ska jag äta middag med Lova, Sanna och resten av familjen Bergstrand vilket ska bli väldigt trevligt och lite bra avkoppling!


Inga kommentarer: