måndag, mars 19, 2007

Tentavecka

Svisch så va helgen över...så snabbt går det hela tiden!! men en kanon bra helg har det vart och har njutit av solväder!
I torsdags va jag festsugen men inte så många andra...=( men till slut lyckades jag ändå och va hemma hos mumme på förfest vilket va ytterst trevligt! Och just det! innan det hade jag vart på Make up-store på sminkning som jag fick i julklapp. Det va lärorikt och blev superfint(syns lite på bilden iaf =) och så fick jag med mig massa frächt smink hem så det känns underbart! Iaf sen vankades Casa och det va lika kul som vanligt! Fullt ös!

I fredags åt vi mums-falafel i solen på stortorget och chillade innan skolan började... Sen hade vi lite tjej middag här med Sofie och åt massa mums och kollade Let's dance.

I lördags va det dags för att plugga en del, extentor, extentor , extentor...det är allt som gäller nu. Men när Zoo ringde och frågade om ja ville jobba Lounge med henne på kvällen så va jag inte sen med att tacka ja! Gratis fest och sexa, wieee! så vi började jobba kl 16.00 och jobbade sen på till 02.00. Men särskilt krävande va det inte...lite garderob, bar och barnisse(=mingel) och trevligt sällskap. Det va hur kul som helst förutom att jag är halvt handikappad nu. för jag tappade ett bord på benen när vi skulle bära ut dem så jag haltar som en gammal dam...inte snyggt nånstans. Sexan va galen och rolig men orkade inte riktigt lika länge som jag velat efter ett alltför galet shotrace ...=) Men skoj va det! Fast inte lika kul att städa igår, fy va det såg ut!! Igår fyllde Sara 22 år så vi åt lite söndagsmiddag några stycken på Malmö nation. Mums mums va det med hummersoppa och foccacia, köttfärsbiffar och klyftpotatis och sen blåbärspaj med glass som gjorde att vi alla va blåa om läpparna sen, hihi.

Men denna vecka blir det inte mkt händelser förutom plugg!! Men ska försöka stå ut för sen är vi ju lediga ett tag, wiee!

Förresten har jag kommit på vad jag ska uppfinna...en nagellacksburk som man kan använda ända tills ALLT nagellack är slut och inte behöva vrida och vända på efter typ halva burken....åhhh så irriterande...och åååå vilket I-landsproblem. sorry.







1 kommentar:

Stila sa...

Haha, i-landsproblem indeed!

Funderade på det där med skinnjacka. I madonna-kollektionen för hm kommer det en grymt snygg skinnjacka för 1498 kr. Men där måste man nog vara snabb! Den släpps på torsdag. Annars tror jag kanske att only/vero moda har någon lite billigare variant. Själv köpte jag en på BikBok i malmö, men den var tvungen att lämnas tillbaka för att armarna var för stora!

Men först skulle jag ta en sväng in om vintage by humana, det bör gå att fynda där nån gång om man har tur!

Är totalt överbelastad inom det närmsta, jobbar en massa och har en hemtenta som ligger och trycker, men sen måste vi ses tycker jag! kramkram