onsdag, oktober 25, 2006

Blond eller brunett??

Ännu ett i-landsproblem...det finns gott om dem =) :

Det är höst och då behöver man pigga upp sig med något, t.ex. ny friryr!!
Ja bra idé tyckte jag och har börjat fundera men kan inte komma fram till vad jag vill...

Problem 1: Min lugg börjar bli alldeles för lång och vet då inte om jag ska ta till saxen och klippa den fin igen eller om jag ska testa frillan utan lugg igen...hmm, inte lätt!!

Problem 2: Jag vill färga håret! och de senaste typ 2 åren har jag slingat det lite sommarfint med blonda slingor och det är ju najs, men kanske ska vara drastisk och tona det brunt!!! aaaahhhhh, eller kanske inte?? Jag har ju faktiskt varit brunett tidigare men ändå, that was before... Jag måste hitta nåt som passar min personlighet just nu...

Så kom jag att tänka på att jag föddes väldigt blond...och som man föds kanske man ska leva?? SÅ då borde jag slinga, men nja...lite trist. dkfdhfhdhfishfihg jag vet inte!!!!!!!!!!!

Hjälp mig, vad tycker ni? (ärligt)

Och om ni vill ha svar på tidigare i-landsproblem...mjölkskummaren har totaldött. Damn it. Jag gillar den inte längre, fy. Nu är kaffe så trist. Så om Johanna inte kommer hem men en hejdundrande bra mjölkskummare från sthlm nu då ...ja då får vi nog köpa en ny =)

Mitt huvud är till bredden fyllt av siffror just nu, jag hade glömt att ekonomi was all about the numbers. BAD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uppsalas röster:

12 poäng: Lugg & brunett!

Massa pussar och kramar

Ebba och Martin

Anonym sa...

jag håller med ebba och martin + en extra grej och det är inte att klippa luggen kortare men kanske fixa sne-lugg och klipp upp ordentligt så att det får lite fluff=)
du har alltid haft det ganska platt och tråkigt..

pusss Karro

Anonym sa...

jag håller med ebba och martin + en extra grej och det är inte att klippa luggen kortare men kanske fixa sne-lugg och klipp upp ordentligt så att det får lite fluff=)
du har alltid haft det ganska platt och tråkigt..

pusss Karro

Anonym sa...

Hmmm... Haller inte med Ebba och Martin. Klart du ska vara som du ar fodd. Naturligt alltid bast. Haller pa att bli galen pa min lugg... Men det ar snyggt sa om du trivs i det tycker jag du ska ha kvar den. Eller mojligtvis snelugg. Ah jag vet inte.
puss Filippa