måndag, oktober 23, 2006

Veckan som gått

Det är måndag och det betyder att en vecka passerat och att en ny är på G

Veckans:

¤ ångest: Tenta

¤ glädje: Tenta över...

¤ fest: Sittning på Kålles

¤ film: Djävulen bär Prada

¤ recept: Nån köttfärswok som blev mums

¤ söndagsmys: Skärgårdsdoktorn

¤ nattamat: Korv

¤ shopping: ekonomistyrningsböcker och redovisningsböcker

¤ frukt: Satsumas

¤ fynd: 2 drickyogurt för 1

¤ kö: på Willys

¤ kommentar: "jag är inte så förtjust i det..." vad jag säger när jag inte gillar nåt så mkt, johanna mobbar mig för det, varför? det är väl en inte alltför hård kommentar =)

¤ problem: Hur man får fast en cykellampa på cykeln.

¤ lösning: man tejpar hundra varv

¤ ljud: När posten dimper ner i brevinkastet

Nu är vi redo för next week.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ojojojoj...hade helt glömt bort din blogg...du påminner mig ju aldrig.. men kul å läsa måste jag säga även om jag redan vet allt efter som vi alltid berättar alla hemlisar för varandra..
måste bara säga att han va dock verkligen inte lik danny...inte i idol iaf...å ingen pudding johanna..sorry...fast de va väl bra..
saknar dig miko iaf...men jag kommer nog ner snart...e ju fler som drar i trådarna nu...å då du ska du inte sova ensam...de va ju så mysigt sist..
miljoner pussar från your babe!!!

Anonym sa...

vet du vad jag shoppade...ett par sheap monday byxor..moahaha mkt roligare än å köpa böcker ;)

ååh jag vill komma ner å hälsa på nån gång...om jag får?(A)

pusss

Anonym sa...

Hej Mikie! VAD jag saknar er och dig! Men ni verkar minsann har fullt upp. Snart kommer väl även jag ner, intressant intressant. Blir man lika trött och överbelastad med plugg som i gymnasiet..? Kanske värre? ohoh. nu bli jag lite rädd. Jag har ju inte öppnat en pluggbok på ett o ett halvt år nu! Stora varma kramar!

Anonym sa...

Hej babe! Gud vilken fin blogg, rosa och allt. Aningen finare an min resedagbok kanske. Kul att lasa vad du pysslar med. Far lite hemlangtan nar du pratar om idol. Missar Danny, snyft. Men kom pa att jag ska be familjen skicka final DVDn i julklapp. Fast ar ju ett tag till dess forstas. Hors snart! Pussar