söndag, oktober 29, 2006

It's vääärrrryyyy najs...

Vår käre vän Calle R har introducerat mig till Borat...som man bara måste ha sett ju..hallå hur kan du ha missat det?? sa Calle när jag inte hade nån aning om va han snacka om och varför allt är så "yeeees...it's vääärryyy najs" hela tiden...men okej nu fattar jag =) jag gillare, kommentaren funkar lixom alltid! för här är vääärrryyy najs

Jag har haft SF hela helgen (SamboFritt) eftersom Johanna är i sthlm och myser och äter medan jag är kvar här i Lund och äter tonfisk hela helgen, men jag gillare. Lite tyst har det varit och det är lixom ett tomrum i lägenheten men nu är jag nästan van...fast hej va kul det ska bli när du är back babe! I torsdags va det äntligen torsdag som vi längtat efter hela veckan och fest på Casa. Jag och linnea laddade med tacos och vin och sen bar det av ner mot stan till Calles korridor. Torsdagar är alltid bäst här i lund och vi hade superhalleluja kul =) och har hittat en ny party låt (fast nej jag har självklart inte dissat justin) : Bob Sinclair "rock this party" en äkta dänga!! I fredags va det självfallet Idol vilket börjar bli jobbigt nu när alla är bra och man lixom inte vill att nån ska åka hem, men i fredags va faktiskt Markus bäst. Förutom Westlife då som förgyllde vår kväll och gjorde oss bara liiiiite kärlekskranka, so beautiful.
Igår togs det en tur på stan med fika självfallet och sedan laddade vi för ännu en kväll på Malmö's...Denna kväll va det Lounge vilket är ett häng för alla som saknar stureplan så mkt så att de måste leka det här med eller de som bara vill vara stureplaninga men egentligen kommer från Göteborg...= massa soffor och lite extra glammigt. Men det gick ändå och va galet som vanligt! Dock förstördes kvällen när det spöregnade på vägen hem. Do not like rain.









Calle och jag gör "Stureplansposen" Linnea och Hannes

Höjdpunkten på helgen var en tokig överraskning som ramlade ner i brevinkastet i torsdags...vi fick ett reklamblad från RedBull, en sån där "do not disturb"-skylt ni vet...? iaf så stod det att jag skulle hänga ut den med mitt hetaste sovplagg på dörren igår och så skulle redbull levereras till oss. wow tänkte jag och tyckte det va ytterst spännande, men ingen trodde på mig och tyckte jag va lite knäpp som inte fattade att det måste va ett skämt. Men ha! Igår kom en tjej och knackade på och levererade 2 redbull! YES! Det va nog för att jag hängde ut mina finaste sovshorts =)

3 kommentarer:

carl johan sa...

Det är klart man tycker om BK, va inte dum nu! Men det låter väldans gott! måste komma ihåg detta tills när jag åker.

och....Leker du med Hannes! Hälsa honom från mig, hej svejs!

Anonym sa...

Jag tänker inte ens komentera ditt nya uttryck!...
guúu va du festar hela tiden! pappa och gwen kanske har rätt, du festar alldeles för mkt...O.o men det är ändå bra och jag står fortf. fast vid det jag sa tidigare idag och det är att du festar bra men PLUGGAR för mkt XD
hehe...

haha fan va najs fast redbull är eekligt!! men dina shorts äger!
(när du dör, får jag ärva dem då? ;P)

pussar Karro

Richter sa...

Tja snygging!

Måste säga att det är en ära att både bli omnämnd och vara med på bild - i samma inlägg! I DIN blog!!!

Nu jävlar ska vi skriva ikapp ;) Med det kliet jag har i fingrarna för tillfället så kan jag nog bli en tuff medtävlande hehe...

Syns typ imorgon.. och i övermorgon.. och i överövermorgon.. och på Kålles på torsdag!! Weee

pussss