lördag, oktober 28, 2006

Cookies and cream


När vi va i Australien hittade vi vår nya favoritglass...McFlurry cookies and cream, glass med krossade Oreo's i, världens mums!! och när vi kom till Asien hade de det där också fast hundra gånger billigare, vilken dröm!! så när vi kom hem till Sverige igen och fick lite abstinens va vi nära på att maila till McDonald's huvudkontor och föreslå den ultimata glassen eftersom de här hemma är lite tradiga(skånskt ord) och sega och fortfarande håller sig till tråkiga McFLurry daim...

Men så berättade Johanna för mig igår att hon hört att Burger King ska börja med cookies and cream glass (och t.o.m. strawberry cheesecake) aaaaaooooooaaaa! yey!!! Gissa om det gjorde min dag! Så nästa vecka ska ägnas åt att lista ut om det hon hört är sant och då blir vi så lyckliga!!! Och ja tyvärr måste jag svika McDonald's denna enda gång men det hugger i mitt hjärta...för jag gillar inte Burger King egentligen...bara så ni vet =)

Inga kommentarer: