fredag, oktober 20, 2006

Status, rock och helg

Status: Jag, Johanna och Linnea lyckades smussla oss in på lnite.se :s (lunds glife u know)förstasida med en rejält snygg bild =) status i stor bemärkelse och en smärre chock. Hett

Rock: Igår va det sittning på Kålles (hett ställe) med rockers tema...Johannas nollegrupp hade samlats och jag fick in en fot och blev rocker för en kväll jag med. Så kanon kul va det och allt va toppen...god mat, dricka, skiiiit bra musik (= pakito och justin of course) och underbart bra! Dessutom hade vi den hetaste efterfesten på hallands nation med varmkorv. Den bästa nattamaten minsann. I wanna rock!!!

Helg: JA...det är sant. Nu är det helg! Wieee säger mitt huvud då. så skönt. loves it. Måste iförsej läsa ekonomistyrning ca 7 kapitel eftersom här inte är en vilostund men det får bli söndagens mission. Men ikväll blir det Idol med Danny och godis, äntligen!!! Mums. och imorrn blir det nog fest, men först chill! JA!

Mer uppdatering: i onsdags så tentafestade vi förstås och det är alltid en sån härlig känsla när tentan är över och alla lixom kommer ut ur sina skal...=) Det va trångt men kul...

För alla er som vill ha er ett gott skratt (det förlänger ju livet babes) så titta på ICA:s senaste reklam, för söt är du paul tilly. jag äääääälskar den reklamen...vad ska bort??

För er som vill titta på nåt vackert för ögat så ska ni kolla in tv4.se/forkvall och kolla på rummet som Babsan designat på SAS Radisson hotell i sthlm. Så fint! Jag säger bara glitter, glamour och pink! Tjusigt. Dessutom ska jag och Johanna vinna det rummet hehe.

Nu ska jag ta aceton och tvätta bort det svarta nagellacket, tyvärr Karolina, det är inte snyggt =)


Förresten, är han inte förvånansvärt lik Idol-Danny??------->






Varmkorv-boogie efterfest!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj vad trevligt du har=)
själv e jag hos ellinor(sophia e här oxå) och röker vattenpipa,sminkar oss^^ (SKIT COOLT)
du får se bilder sen..

VAH!?=O hur våar du tabort nagel lacket! >=/ ajabaja Miko...hehe ksoja det är lugnt, jag tycker själv att det inte passar på mig heller XD

saknar dig pusss..nu ska vi ta gruppfoto=D

Anonym sa...

Kul att läsa lätest news. Läckra ni såg ut som rockbrudar. Kram på er Åsa