torsdag, oktober 12, 2006

Miko goes Stockholm

Back to huvudstaden åker jag idag...wohoooo ska faktiskt bli riktigt härligt! Egentligen är detta en helg jag borde sitta nerdränkt i mina böcker och plugga konstant för jag kan alldeles för lite marknadsföring för att klara tentan på onsdag...men får väl bli på tåget dit och hit och sen hårdplugg måndag och tisdag. Blä!!

Men iaf i stockholm ska det bli kul och bara härligt med lite omväxling och mamma och pappa =) Ska äta sushi med mamma ikväll ååååååå va jag är sugen på sushi, mums!!!

Igår gick vi hela 4 timmar i skolan och det känns som en evighet när man sitter där..även om vi hade 3 timmars paus mellan föreläsningarna =) men föreläsaren ger inte så mkt kan jag ju lova och det känns som att där egentligen är ända stället man någonsin skulle kunna lära sig men nej. Christer, som han heter, har föreläst om marknadsföring i lund de senaste århundratet skulle jag kunna tro och visst han kan säkert sin sak men 50 % av hans babbel handlar om bilar, hans inköp, hans gympa, bilar, lite klassisk musik och lite mer bilexempel. och Gud....bilar är inte min melodi. suck. Iaf så såg jag fram emot en härlig kväll med te, digestive kex och Top Model USA men nej. Jag kollade tidningen och såg till min förvåning att det va ju fotboll ikväll. HM...jaja finns ju snyggingar att kolla på (dock va ju Freddie the hunk skadad) så det blev fotboll varvat med Bonde söker fru =) höjdarkväll hehe. GRATTIS SVERIGE! just det jag kom också på mitt under fotbollsmatchen att jag kanske ska gifta mig med en islänning...vet inte om där fanns så många hunkar men jag tycker iaf att deras efternamn är så vackra. så magiska =)

I Stockholm ska jag: köra bil, äta mat i mängder, hänga, skvallra, kolla Idol, kolla in mammas nya lya (spännande!!!), äta tårta, besöka Gateau förhoppningsvis, försöka plugga, fira morfar och syster, gå genom staden, leta efter nyheter, spana kändisar (som alla gör i sthlm) och njuuuuuuta!

Så hoppas inte Lund saknar mig alltför mkt och jag är ju tillbaka på söndag. Hoppas sthlm blir a blast!!! puss och kram ses faktiskt på stan!!!

1 kommentar:

Katinka sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir. Vill oxå hem o hälsa på! eller kanske inte riktigt än..=) Ska ut på stan nu, de e iiiiiiskallt!!! Men hoppas sthlm e som de ska! Ha, våra badrum e ganska lika. Min roomate e oxå rosa freak. Inte jag men, jag klarar mig..

Kramkram!!!!!