lördag, oktober 07, 2006

Hakuna mattata...(stavas det så?)

Fellan ska snart göra det coola ångloket =)
Johanna försöker ihärdigt göra ringar!!
Hakuna mattata, det är ord som är bra...inga bekymmer!! Det ska nog bli mitt nya motto...så härligt! Jag och Johanna va först uppe med tuppen för att gå i skolan igår morse...och det spöregnade så vi blev helt genomblöta på vägen dit, ingen höjdare, men hakuna mattata. Sen när vi kom hem så beslutade vi oss för att kolla Lejonkungen som vi hyrt från Chrilles videocorner och få lite barndomsminnen, so sweet!! Sen pluggades det lite men det va ju fredag och det kändes inte riktigt rätt så det gick inte så vidare bra.
Fredag= Idol såklart!! Så vi laddade i soffan med godis och vattenpipa och sen kom våra kära vänner Mumme och Fellan över och joinade oss. Mycket trevligt och lärorikt då vi alla skulle lära oss de coola partytricken att göra ringar, ooooooo (ånglok) och blåsa rök ur öronen...hm lyckades rätt så bra hehe... Men hallå där, va hände i idol?? varför åkte snövit ut och inte snäckan!! är inte bara lite besviken...men vår loverboy danny va ju helt klart på topp! vilken gud =) go danny go danny!! ( och sen va det förstås hey baberiba i pausen, katinka...ajaj att du missar det nu!!! hur ska du stå ut?? =)
Idag har det powerwalkats, städats och sen har jag vart på stan och fikat (nya favvosysselsättningen) med min kära syssling Lova. ytterst trevligt, alltid bra att ha en äkta lundabo som kan visa en lunds trevliga små hak!!
Ikväll ska vi gå ut och göra lund!!! Kanske t.o.m. utöka vår kunskap om lunds uteliv och inte gå till en nation...men hm, går det?? vi får väl se! ska iaf bli kul och bra uppladdning innan veckans plugg måste tas itu med!!
Challe-balle är det kanske du som är den hemliga kommentaren som tyckte jag har hemlisar, u know jag aldrig skulle ha hemlisar för dig babe!!
See u soon!! /Miko

Inga kommentarer: